Blir inte riktigt klok..

Idag efter att pappa hade skott Tristan så sprang jag med han på gången, han visade då nästan ingen hälta. Gud vad bra tänkte jag då, men nej.. Några timmar senare när jag tog in honom från hagen och sprang 1 gång till på gången visade han mycket mer hälta igen. 
 
Blir inte riktigt klok på det här, har absolut ingen aning om vad som är fel på honom. Han har ju varit halt sedan i maj/juni och han har inte alls gått så mycket sedan dess, tycker det borde ge med sig snart.. Får helt enkelt hoppas på det bästa den 31a när vi ska till veterinären ännu en gång..
 
Nä, nu säger jag godnatt för idag och hoppas på en bättre dag imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin