Dagen

Det har varit en ganska lugn dag idag också, startade morgonen med att rida Inter en sväng. Han gick som vanligt först runt 2 av slingorna och sedan backintervaller i trav. Han skötte sig bara bra även om det som vanligt gick lite fort i backen. 
 
Efter att jag hade ridit Linuz så skrittade jag Tristan en liten sväng. Jag red bara runt den första korta slingan då han var väldigt irriterad över alla myggor och flugor. Han tyckte inte alls om dom utan stressade bara upp sig. Men lite kul tyckte han nog ändå det var att bli riden igen även om det bara var skritt! 
 
Annars har det väl inte hänt så jättemycket idag, imorgon blir det nog också en ganska lugn dag då pappa och "gänget" åker till Lycksele imorgon. Väljer dock att stanna hemma då dom ska åka kl 6 på morgonen..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin