Dagen

Det började självklart att spöregna imorse när jag skulle rida Inter, men som tur var började det regna precis innan så jag hann iallafall ta på mig regnkläder. Det skulle egentligen inte regna så mycket idag... Inter gick iallafall ganska bra, jag red honom först lite runt slingorna och sedan 3 vändor i backen. Han verkade inte alls så brydd över regnet! 
 
Efter vi hade varit med kliniken med Tristan så red jag Linuz, han gick mig lite på nerverna idag. Både innan och efter jag hade ridit så var han på ett otroligt bithumör, han försökte bita på både mig och andra saker så fort jag inte var med.. Men har var iallafall fin när jag red! 
 
Nu på kvällskvisten har jag suttit och kollat på lite storhäst-annonser, det är dock otroligt svårt att hitta något. Kommer nog tyvärr ta ganska lång tid att hitta någon bra, lika bra att börja i tid. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Wilma

Måste bara säga att jag just blev kär i din ponny, haha... så himla fin är han! :D

2013-07-31 @ 20:44:48
URL: http://ziros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin