Dagen

Ligger i soffan och kollar på hoppningen från falsterbo på TVn, passar på att blogga lite i pausen nu. 
 
Iallafall så har det varit en ganska lugn dag idag, jag har ridit tre hästar men annars har jag inte gjort så mycket mer. Började med att rida Tristan, han fick gå precis som de senaste dagarna, lugnt runt slingorna. Det gick väl helt ok förutom att han var ganska tung i munnen.
 
Efter lunch red var det Linuz tur att bli riden, då han har gått lite hårdare de senaste dagarna så red jag bara lugnt idag. Red en lite längre sväng och var ute ganska länge, skrittade och travade bara men han tyckte nog ändå att det var ganska skönt att bara ta det lite lugnt. Han var iallafall riktigt avslappnad! 
 
Sen på eftermiddagen kom Elin till stallet så då red jag Sorbas med henne. Han var dock otroligt irriterad över alla insekter och gick och sparkade trots att jag hade sprayat honom med flugmedel. 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Upp med händerna! :)

2013-07-13 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin