Dåligt väder

Nu när det har varit soligt i ett par dagar så var det ju nästan självklart att det skulle regna idag.. Det har regnat till och från hela dagen men nu ser det faktiskt ut som vädret håller på att bli bättre, peppar peppar.
 
I förmiddags så lastade jag och Madde Linuz och Zagreb och for i väg till sandtaget för klättra lite där. Linuz hade aldrig varit där men han skötte sig faktiskt ganska bra, så några vuxenpoäng till han! Backarna var inte precis små så det var riktigt bra träning för honom och han fick arbeta med lite muskler som inte används så ofta. 
 
Tristan fick gå på vattenbandet när vi kom tillbaka, det kändes inte så jätte lockande att fara ut och rida i regnet så vattenbandet kändes som ett bättre alternativ. Han fick gå där i 30 min och det går bara bättre och bättre för varje gång! 
 
Resten av kvällen ska jag bara slappa i soffan, kanske se någon film och äta godis. Ska även försöka skriva något mer inlägg lite senare!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin