Full dag!

God morgon! Nu ska jag snart gå upp ur sängen för att ära frukost, direkt efter frukosten ska vi dra in C till hippo och rida lite. Hade tänkt lägga upp två bommar och öva på att reglera galoppen mellan dom, men kanske även en ganska lång studsserie!

Sen ikväll ska jag ta moppen ut till Minnas stuga, vi ska ha taccos middag!

Haha bilden är från igår när jag spolade av C efter ridpasset, och självklart skulle han rulla sig. Dock är bilden från en konstig vinkel, han ser inte ut sådär egentligen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin