Hemma från piteå

Nu har jag ganska precis kommit hem från Piteå, pappa hämtade upp mig på vägen hem från skellefteå så jag var där hela dagen nästan. Har väl inte direkt gjort så hemskt mycket idag, egentligen bara ätit och sett lite på tvn. Men skönt med en slapp dag ändå. 
 
Imorgon ska jag börja rida Tristan lite hårdare, alltså börja trava lite grann. Vi fick ingen tid till något återbesök denna vecka så det blir nästa vecka istället om det inte blir några ändrade planer! 
 
Vi har förresten släppt ihop Tristan med Inter och Roger i hagen igen, det verkar gå bättre nu även om Tristan är lite låg i rang och lite rädd för Roger, haha. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin