Ingen hovsalgare

Det blir ingen hovslagare idag som ni ser i rubriken, pastan med lugnande har inte kommit än så hon kommer på torsdag istället. Förhoppningsvis kommer pastan imorgon!
 
Kryckis var iallafall riktigt fin idag. Lite stark i galoppen bara, men jag red på tredelat så det var vä inte så konstigt eftersom han vilade igår. Jobbade med tempoväxlingar i traven för att han ska bli lite kvickare, annars kan han bli lite bekväm av sig. I galoppen gjorde jag avbrott och fattningar för att han ska lyssna. Som vanligt är det bättre i högersidan än i vänstersidan, men det blir bara bättre och bättre!
 
Nu blir det att sega framför Allsång på skansen och sen någon deckare som jag har glömt vad den hette haha. En lugn kväll alltså.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin