Kört häst idag igen

Imorse körde jag en häst med pappa och Madde på rakbanan, det gick väl bra och hästen kändes väl också bra även om jag inte är så insatt med allt som har med trav att göra. 
 
Nu har jag precis ätit lunch och tänkte ta lite siesta innan jag går ut till stallet igen. Linuz ska då ridas en liten sväng. Han får nog gå intervaller i backen idag om den inte är avstängd då, det var nämlingen någon promenad/jogging där borta och massor med bilar och sådant. 
 
Nosen, hästen jag körde!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin