Nu - sängen

Imorse innan det hann bli allt för varmt passade jag på att rida Linuz. Eftersom det är o-ringen den här veckan och slingan runt berget skulle vara avstängd idag och imorgon så fick han gå runt slingorna idag igen. 
 
Ibörjan var han lite som en sömngångare men sen när vi började trava blev han som vanligt, red ganska lugnt men jobbade ändå en hel del med avbrott och fattningar i både traven och galoppen. Det går bättre och bättre! Han skötte sig iallafall bara bra och fick en extra lång avskrittning då foderbilen kom precis när jag nästan var framme vid stallet.. 
 
Tristan fick vila idag, tog bara in honom från hagen och borstade honom. Han såg förresten mycket bättre ut idag så det börjar nog ge med sig nu! 
 
Linuz idag!
 



Kommentarer
Postat av: Clara J

Fin blogg! :D

2013-07-25 @ 21:43:51
URL: http://ponytjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin