Ny vecka

Måndag idag och ny vecka, igår var det 21 vilket betyder att det bara är 30 dagar till skolan börjar igen.. Sommarlovet har gått alldeles för fort, jag har inte hunnit göra någonting förutom att vara i stallet egentligen. När jag kommer hem till Umeå ska jag verkligen försöka pressa i solen så mycket som det går, nästan all min färg har tyvärr försvunnit. 
 
Iallafall, vad som ska göras idag har jag ingen direkt koll på. Men Tristan ska skrittas en sväng om han fortfarande är haltfri, sedan kanske jag rider Linuz en liten sväng, men isåfall bara lite lugnt då vi hopptränade igår!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin