o-ringen

Idag är det o-ringen uppe vid berget och ganska nära gården. För er som inte vet är det en stor orienteringstävlingn och jag har för mig att någon har sagt att det är 10.000 pers är med och alla dom kommer passera över gården. Det är även en flyguppvisning precis över gården just nu, bland annat ett jas plan ska flyga.. 
 
Iallafall, eftersom dom är och orienterar i skogen och det håller på ganska länge så får nog Tristan vila idag också.
 
Målgången på orienteringen är på baksidan av gården, det här är alltså utsikten från huset just nu.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin