Onsdag

Godmorgon alla läsare!
Sitter och äter frukost just nu men jag ska alldeles strax gå ut till stallet. Det är mycket bättre väder idag än igår, eller ja det är växlande molninghet men det ser inte ut som det ska börja regna iallafall! 
 
Idag ska tre hästar ridas, Tristan, Linuz och Inter. Tristan ska som han gjort på sistone bara gå lite lugnt i skogen i skritt och trav. Linuz får nog också gå i skogen, eller så blir det ett pass på ridbanan för honom, och Inter vet jag inte riktigt hur han ska gå idag. 
 
Annars händer det det nog inte så mycket mera idag faktiskt. Ni får ha en bra dag! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin