Onsdag

När jag tog in Tristan från hagen idag hade han massa sår på huvudet, jag har absolut ingen aning om vad han har gjort. Antingen har han fastnat i något eller så har dom bråkat i hagen.
Nu får han iallafall gå själv igen då han även hade märken på rumpan när jag skulle ge dom mat senare.. 
 
Efter lunch red jag Linuz aka röda faran. Eftersom vi red i sandtaget igår så fick han gå lite lugnare idag. Det var dock hur mycket insekter som helst ute så det gick inte att skritta så länge varje gång. Men även fast han gick hårdare igår så kändes han trots allt ganska pigg. 
 
Ja, så här ser då Tristan ut just nu..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg inte så bra ut kan dom fastna i något ?

2013-07-10 @ 22:20:39
Postat av: Anonym

Åh, nej. Det ser illa ut. :/

2013-07-11 @ 10:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin