Onsdag

Idag har det varit en ganska lugn dag, jag har varit i stallet hela dagen men inte gjort så jättemycket. Vi köpte pizza till lunch och sen åt vi även tårta eftersom jag fyllde år igår. Inte helt fel!
 
Efter lunch red jag Linuz en liten sväng, han fick bara gå lite lugnt runt slingorna idag då han kändes lite trött. Jag red honom lite i alla gångarter så han fick röra lite på sig iallafall. Linuz har det lite tufft nu då han både rids och tappas, haha jobbigt att vara hingst ibland!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin