Regn och hovslagare

Har inte kunnat blogga tidigare eftersom den här datorn är helt knäpp. Det gick inte att starta upp chrome.
 
Ska åka ut till stallet typ nu och rida Kryckan lite lätt i alla gångarter. Får väl passa på när det inte regnar! Sen ikväll kommer Kicki (hovslagaren) ooch ska sko honom. Jag är sjukt nervös, har inte gått in på hur stora problem vi faktiskt har med hovslagning, eller metalljud i största allmänhet. Alla håller tummarna för att han håller sig lugn...
 
Här är två bilder som är fotade av Tove Gustavsson!
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin