Ridit Tristan

Nu sitter jag inne och äter lunch och har precis ridit Tristan. Håller på att börja sätta igång honom nu så idag fick han skritta och trava runt slingorna. I början var han lite stel men det släppte ganska fort efter att jag hade gjort lite lösgörande. 
 
Förutom att han var jättetittig i början och tyckte att stenarna var farliga monster så skötte han sig bara bra. Han var dock lite starkt med det raka bettet som jag använde idag så imorgon får han nog ha sitt pelham. 
 
Såg en räv också, den syns dock inte så bra på bilden då den var så långt borta men men..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin