Sista dagen som 16 åring

Idag har det varit sista dagen som 16 åring för imorgon fyller jag 17. Woho.

Tyvärr spenderas inte direkt dagen på bästa sätt då det är trav i Lycksele. Det ska dessutom regna så det kan ju nästan inte bli bättre, eller..?

Uppdateringen imorgon kommer alltså inte vara den bästa, det är runt 20-30 mil till Lycksele från Boden så vi måste åka vid 12 på dagen och sen kommer vi mest troligt komma hem runt 1-2 på natten.. Men men, det är väl bättre än att vara hemma själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin