Skulle ni vilja ha veckans blogg?

kan inte ni ha typ dagens/veckansblogg?:)
 
Svar: Ja det skulle vi kanske kunna ha, ska höra med min kära kompanjon vad hon tycker! Skulle ni tycka att det var kul?
 
På tal om det så blev vi veckans blogg på http://idawoxlin.horseworld.se!
 
 

Från det ena till det andra..
Idag fick det bli en liten sväng barbacka för Kryckis, tog hacket och han fick lunka runt på långa tyglar. Ångrar nästan att jag inte travade lite, risken finns att han är helt crazy på träningen imorgon hehe...
 



Kommentarer
Postat av: Carolina

Det skulle vara roligt!

2013-07-15 @ 18:30:35
URL: http://wordsofcajji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin