Stressig dag

Nu under eftermiddagen/kvällen var jag och pappa till Luleå en sväng, vi var och hälsade på min halvbror men även farmor, min faster och en av mina kusiner var där. Vi blev även bjudna på fika där, perfekt precis innan man ska äta middag haha.
 
Innan vi for hann jag iallafall med att rida tre hästar, och för att det här inlägget inte ska bli en hel novell så skriver jag om Linuz hoppträning lite senare! 
 
Tristan var iallafall först ut, honom red jag runt berget och det gick väl både bra och dåligt egentligen. Han var hård i munnen och verkligen dörädd för alla stenar, men förutom det gick han ändå ganska bra! Efter det lastade jag och Madde sorbas och Zagreb och åkte iväg till sandtaget. Sorbas var lite fundersam när vi skulle åka men han skötte sig bara bra när vi väl var där. Det är riktigt bra träning för dem att klättra i sandtaget, är dock glad över att jag inte behöver gå där själv, haha. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin