Torsdag

Sitter och äter lunch nu efter att ha hjälpt till hela förmiddagen på semin. Det var dock inte så jättemycket att göra idag så det blev klart ganska snabbt! 
 
Vid 1-tiden ska vi åka iväg till kliniken med Tristan på återbesök. Hoppas verklingen att han är frisk nu så vi snart kan komma ut på tävlingsbanorna igen. Ni får hålla tummarna! 
 
Om klockan inte är allt för mycket när vi kommer tillbaka så ska jag rida Linuz en sväng. Eftersom jag red i skogen igår så blir det nog ett pass på ridbanan idag.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin