Trimmpass på banan

Planen var att jag och Anna skulle rida ut, men det blev ett pass på banan istället. Kände igenom honom i både trav och galopp, i traven kändes han nästan lite småseg men efter ett tag kom han igång bättre.

I galoppen var han riktigt fin, jag kunde lägga små volter och han var med mig hela tiden. I vänster varv var han som vanligt lite stelare, men inte ens lite stark. Är riktigt nöjd med honom!

På slutet fick Anna hoppa upp en stund, hon tyckte att han var fin. Det kommer bli jättebra!

Hann inte smörja något dock...




Kommentarer
Postat av: Madde Andersson

Nu, lite sent, har jag utsett Veckans Hästblogg omgång 2! Kika in på bloggen för att se vem som vann :) http://ricos.blogg.se/2013/july/vinnaren-av-veckans-hastblogg-omgang-2.html

Om inte er blogg vann så kan ni alltid anmäla er till omgång 3! Bara kommentera inlägget: http://ricos.blogg.se/2013/july/veckans-hastblogg-omgang-3.html#comment

2013-07-05 @ 13:11:00
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin