Vilket väder..

Gud, vilket väder det har varit idag. Det har spöregnat i princip hela dagen och det ha varit som mest 11 grader ute, ni förstår inte vad jag har frysit idag..
 
Jag red inte något för än efter lunch då regnet hade avtagit, det var lika bra att passa på att rida Tristan medan det inte regnade. Men självklart så började det regna när jag var ute, det var dock inte så mycket så jag blev knappt blöt. Iallafall, dagens ridpass med Tristan gick väl inte sådär superbra. Han var otroligt tittig och var inte speciellt samarbetsvillig.
 
När jag skulle rida Linuz vräkte regnet ner och eftersom det regnade så stod stona inne i stallet. Han blev ganska hingstig då och skrek hela vägen från gården, även lite i skogen. Förutom det gick han bara bra och eftersom han uppförde sig "dåligt" fick han gå två straffvändor i backen!
 
Nu - pizza!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin