10 saker

1. Jag var riktigt liten på Olle när vi köpte honom, då var jag 12 år..
 
2. Jag klarar inte av att se på filmer när jag rider, då ser jag bara allt dåligt jag gör.
 
3. Mitt självförstroende när det gäller hästar är lika med noll. Jag jämför mig hela tiden med folk som är bättre än jag, och tycker att jag är jättedålig..
 
4. Cracker är en ponny som passar mig till 100%, en riktig Agnesponny som mamma sa!
 
5. Den absolut sämsta låten i hela världen är enligt mig I knew you were trouble med Taylor Swift. Jag klarar inte av den (det är inte bara för att den handlar om Harry Styles haha), jag har aldrig gillat Taylor Swift heller. Men jag går alltid runt och sjunger på den. Jag håller på att bli hjärntrvättad pga den jävla låten.
 
6. Min drömdator är en Macbook Air<3
 
7. När jag var liten var jag jättebra på alla bollsporter typ. Nu är jag så kass att läraren skrattar åt mig när jag försöker spela brändboll....
 
8. Jag svär alltid jättehögt när jag river ett hinder haha....
 
9. One direction förgyllde sommaren 2012 som för övrigt var den värsta sommaren någonsin.
 
10. Inte för att skryta men, jag får vara uppe efter att bolibompa har slutat.
 
#dreamteam
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin