18 juni

Idag red jag Tristan en liten sväng i skogen, det blev dock bara en kort tur då det var otroligt mycket mygg ute. Tristan koncentrerade sig då på annat och gick mest och var irriterad och sparkade.. Men han fick iallafall röra lite på sig! 
 
Sen har jag även hunnit med att vara en sväng på pegasus och jag har nu bestämt vilka stövlar jag ska köpa så jag hade tänkt köpa dom imorgon, visar bild då också! Sen under kvällen var jag och mamma till "stan" en sväng och det som jag sulle köpa fanns såklart inte men det blev lite annat istället! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin