Ändrade planer

När jag kom ut till stallet så red jag först Cracker. Jobbade honom ganska mycket i skritten så att han kändes fin innan jag började trava. Sen tog jag lite trav och lite galopp, i galoppen jobbade jag honom ganska fritt från lätt sits med fokus på att han inte skulle springa iväg. Efter det fick han skritta och ta en till galopp innan jag travade av. Han kändes pigg och glad så jag har en bra känsla inför imorgon!

Åkte ut en till sväng på kvällen och duschade honom medan mamma packade. Han är mer och mer avslappnad för varje gång vilket känns superkul! Sen åkte vi till Ica och köpte plocksallad.

Det är tänkt att vi ska hoppa Lc, Lb, Lc i helgen. Men det kan bli ändrat till Lb, Lc, Lb+5 eventuellt. Helst vill jag hoppa det vi har anmält men det beror på hur mamma kan gå från jobbet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin