Åskväder

Igår såg vi Man of steel. Jag är inte så mycket för actionfilmer men den här kan jag verklien rekomendera! Riktigt bra var den! Men direkt jag kom hem så blev det värsta åskvädret, åskade och blixtrade jättemycket. Och det regnar fortfarande.
 
Jag vet inte alls hur C ska gå idag. Antingen rider jag ett pass i regnet, eller så drar vi in till hippo ikväll och rider i ridhuset. Jag röstar på det senare alternativet för det känns inte så lockande att rida i det här vädret...
 
Åter till moppeteorin!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin