Crackers man

Vet inte om jag har sagt det, men jag har inte kunnat klippa Crackers man sen han kom. Dels är han rädd för ljudet av saxen när själva klipp ljudet kommer, men han tycker också att det är obehagligt när saxen glider mot halsen på honom. Han kastar med huvudet och gör allt för att komma undan.
 
Idag satte jag iallafall på honom en luva (bomull i öronen gick han inte med på..) och lyckades faktiskt klippa manen. Jag fick hålla ut manen från halsen och klippa lååångsaaamt. Och det gick! Ingen kan säga att det blev snyggt, men mycket bättre än innan!
 
Sen såg jag en annan sak när jag skrittade fram, manen ligger på samma sida! Som jag har kämpat med den. Flätat, blött ner den, och flätat igen. Sen glömde jag bort det haha, men nu ligger hela på vänster sida! Innan såg den ut som jag vet inte vad...
 
 Före-Efter
Före-Efter
Jag såg ocks att han har vitt underhår, världens coolaste man har han!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin