Dålig uppdatering

Uppdateringen har inte varit den bästa idag, men jag har helt enkelt inte haft något roligt att skriva om. Eftersom det var så dåligt väder och regnade nästan hela dagen låg jag i soffan och slöade tills jag åkte till stallet på eftermiddagen. 
 
I stallet packade jag klart Tristans saker så allt ska nog vara packat nu! Efter det for vi till veterinären med Tristan då han har varit lite småhalt den senaste tiden. Vi fick väl inga direkta positiva besked utan vi måste ultraljuda honom för att se vad som är felet. Tråkigt då vi kommer missa en stor del av tävlingssäsongen.. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin