Filmer från helgen

I den här klassen red jag jättedåligt även om det ser bättre ut än det kändes, vill bara gräva ner mig under en sten. Vi kom lite nära, men bommarna skulle ha legat kvar om han hade varit starkare. Sen måste man ju älska min felridning...
 
 
Här kändes det mycket bättre, jag hade växlat upp tempot lite så vi hade bättre flyt. Några små missar här och där bara. Tog förhållningen lite för sent mot hinder 11 i omhoppningen, och eftersom underlaget var löst så orkade han inte riktigt upp. Bra runda annars!
 
 
Och dagens runda med bättre väder haha. Klantade mig på första hindret men resten flyter på riktigt bra. Är riktigt jobbigt att se anridningen på 8an, jag kunde inte ha gjort det sämre. Aja, man lär sig av sina misstag. Är iallafall riktigt, riktigt nöjd!
 
 
Tack till Teddy och Lovis som har filmat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin