Fredag

Idag har jag inte alls gjort mycket egentligen, åkte till stallet efter lunch och då släppte jag ut Tristan i en grönhage så han fick beta i någon timme medan jag mockade och fixade iordnings hans hage. När det var klart så började jag med sadelkammaren, det kommer ta låång tid att städa iordning den men nu har jag börjat iallafall. Känner mig ändå ganska nöjd med dagen!
 
Tristan fick som sagt en lite oplanerad vilodag idag men han var nog ändå ganska nöjd över att gå och beta gräs istället.
 
Sedan jag kom hem från stallet har jag egentligen bara pluggat lite spanska och nu ska jag snart börja dra mig mot sängen och sätta på någon film! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin