Home sweet home

Haha trodde att det var ett skämt när jag gick ut från planet i shorts och linne. Höll ju på att frysa ihjäl. Tillbaka till verkligheten igen. Jag har knappt sett ett moln på en vecka...
 
Snart ska jag gå och lägga mig i min egen säng, sängen på hotelet var pest. Stenhård. Kommer sova hr bra som helst! Imorgon ska jag ut till min jättesaknade ponnyplutt och rida! Kan inte vänta...
 
Nu när jag är hemma igen så kommer uppdateringen att bli som vanligt igen. Känner mig riktigt taggad på att blogga, så om ni har några tips på vad jag kan skriva om så är det bara att kommentera!
 
Världens bästa Olle
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin