På väg till skellefteå

Just nu sitter jag antagligen i hästbussen på väg till Skellefteå, det är ju som sagt sadelprovning idag och jag hoppas verkligen att vi hittar en bra sadel nu. Egentligen skulle sadelprovningen varit här hemma i Umeå någon gång nästa vecka men eftersom vi är i stort behov av en ny sadel så bestämde vi oss för att åka upp till skellefteå istället. 
 
Vet inte alls hur lång tid det kommer ta och när vi kommer hem, men det kan hända att jag mobilbloggar något under dagen om bloggappen vill fungera.
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för sadel nu? Ligger den inte bra? Vad tycker du är snyggast svart eller brunt läder på sadel och träns?

2013-06-01 @ 10:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin