På väg till stöcke

Vad är det med mig och att alltid blogga i bilen?

Vi är iallafall på väg till stöcke med Kryckis för att rida lite där. Det blir nog lite samma sak som senaste gången vi var på hippo. Fattningar och lite små hinder tror jag. Det blir inga höjder då det är Eva-träning på tisdag!

Ikväll blir det att fara till piparböle en stund, mina kompisar ska tälta där en natt haha. Får se om dom överlever.. Jag ska dock inte göra det eftersom jag ska göra moppeprovet imorgon kl 10...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin