Pluggar moppe

Sitter och kollar på tv samtidigt som jag pluggar moppe. Det är exakt en vecka kvar tills jag ska göra provet nu, så det är bara att bita ihop. Fick nyss mitt första godkända resultat på frågorna så det kändes bra, men jag kan det fortfarande inte alls bra...
 
Efter lunch ska jag till stallet och rida Kryckis, ska fortsätta med avbrott och tempoväxlingar samt längre galoppsträckor. Men inte riktigt lika hårt eftersom vi eventuellt ska in till hippo och rida. Funderar också på att städa i mina skåp, för jag har ingen koll på vars mina saker är haha.
 
Sen ska jag börja lägga upp bilder från Grekland!
 
Smutsig hest...
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin