Sommarlov!!

Woho, nu är det äntligen sommarlov! Avslutningen var helt okej och var ungefär bara 1 timme, alla ettor och tvåor (ca 1200 st) var i nolias ishall där några först sjöng och sen i slutet kom alla 3or inspringandes så det blev världen liv haha.. Det blev dock lite drygt efter ett tag då alla skrek hur mycket som helst..
 
Nu ska jag ta och äta lunch och sen vänta på att regnet avtar så jag kan åka till stallet. Troligtvis så skrittar jag Tristan en sväng om det slutar regna, annars får han vila!
 
Haha, det här var ändå när dom var ganska "lugna".



Kommentarer
Postat av: Emily

Hejsan, jag undrar om headers som ni/du gör är gratis eller om dom kostar, hur mycket isånnafall?

Kram Emily

Svar: Brukar göra åt andra gratis ibland när jag har tid och lust!
Agnes och Linda

2013-06-12 @ 15:34:09
URL: http://teamej.blogg.se
Postat av: Emily

Lust att göra en header till oss?

2013-06-12 @ 18:30:38
URL: http://teamej.blogg.se
Postat av: Henna

Du är så vacker! :)

2013-06-12 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin