Söndag

Om ett tag ska jag dra mig mot stallet, det var tänkt att jag skulle åka dit tidigare men jag mådde så otroligt dåligt så jag var hemma lite längre och vilade istället. 
 
Om jag inte blir sämre igen så ska Tristan ridas lite lugnt, troligtvis runt lillslingan. Det är trav idag så Sen jag nog gå på pegasus en sväng idag, måste kolla på ridstövlar eller skor + chaps som jag kan ha när jag åker till Boden i sommar då mina tretorn gick sönder och jag vill inte slita allt för mycket på mina andra stövlar. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin