Svar på kommentar

Idag ska Cracker få vila, mamma travade och galopperade igår så det blir nog jättebra. Jag ska fara ner på stan en sväng efter lunch. Annars vet jag inte vad som händer!
 
rebecca
Skulle du inte visa din nya hårfärg?;) vill ju se!
 
svar: Jo jag hade tänkt visa färgen, men då hade jag bara tonat håret eftersom jag inte visste exakt vad jag ville ha för färg. Jag planerar att färga det på riktigt snart igen och då visar jag den! :)
 
Här kommer lite bilder från igår, älska iphone kvallan...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin