Svar på kommentarer

Anonym
Sen så vet man inte om ifall försäljningsstallet är bra eller inte, då skulle dem inte lämna andra hästar till dem som gör dem utdömda.. Så det är mycket möjligt att dem gjort så, oavsett hur su kände osv, folk kan spela snälla och över underbara...
 
Anonym
Precis som anonym skriver så tänkte jag också. Tyvärr är det profit som gäller och vissa gör vad som helst för pengar. Detta är en lika djävlig bransch som så många andra.
 
Svar: Jag vet att det kan ha gått till så, men jag vill inte att ni håller på och spekulerar i det här. Det här har hur som helst varit sista gången jag lämnar en häst till ett försäljningsstall. Det är en riktigt jävlig bransch och det är fullt med oärliga människor. Men tills vidare väljer jag att lita på dom, respektera det! Nu lämnar vi det här...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Om försälningsstallet inte ville, eller bara inte besiktade är det väl rätt uppenbart.

2013-06-04 @ 13:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin