Tristan 5/6

Idag red jag Tristan en sväng i skogen och det gick väl helt okej. Direkt när jag kom till skogen så började jag trava då Tristan vekligen hatar brämsarna och alla andra småkryp. Förutom att han var lite stark och inte lyssnade så bra travade han ändå på i en ganska lugn och fin trav.
 
I galoppen stod jag bara i lätt sits och lät honom rulla på, det blev inte så mycket galopp då han var otroligt stark. På vägen hem när jag skulle skritta en liten stund blev han ganska stressad då vi i princip blev attackerade av brämsar men annars skötte han väl sig någorlunda bra!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin