Trotsade regnet

Idag när jag skulle rida så började det såklart att regna precis när jag började göra iordning Tristan, mina vanliga otur.. Men iallafall så for jag ut och red en liten sväng när regnet avtog lite, det blev bara skritt för Tristans del idag då han var otroligt stark och hård i munnen. Det kändes inte så kul att försöka trava när jag knappt hade någon kontroll över han i skritten, han är ju som han är haha.. 
 
Efter att jag hade ridit honom så gick jag till pegaus en sväng och köpte stövlarna, det blev ett par bocaj classic och sen fick även en kl piké följa med hem som jag skrev förut. Det känns nästan som jag har handlat för ett helt år på 2 dagar, men nu är jag redo för Boden iallafall!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin