Vilodag

Nu ska vi snart åka ner på stan och äta lunch med familjen och mormor. Kryckis får en välförtjänt vilodag idag så det blir jätebra! Får se vad jag hittar på under resten av dagen, men ikväll blir det taccos middag med några kompisar. Blir nog kul!
 
Mitt öga kliar så mycket att jag blir galen. Igår när jag red så satte det sig en mygga mitt i ögat, jag såg inget så fick stanna (jag gaopperade innan). Men den bet mig alldeles under ögonfransarna, så inte på själva ögnlocket. Kan inte förklara. Som tur är så har ögat inte svällt upp något iallafall...
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin