17 mars

Idag när jag red Tristan provade jag ett nytt bett, bettet var inte så jättebra men Tristan gick helt okej ändå. Han var dock väldigt dryg i början och kollade på allt innan han hade kommit igång ordentligt, men när han väl kom igång så blev han mer koncentrerad och ganska fin. 
 
Jag travade och skrittade bara runt lillslingan fram och tillbaka idag då han gick lite hårdare igår. Jag gjorde mycket halter och halvhalter så han skulle lyssna ordentligt och vara uppmärksam på mig. I skritten lyssnade han riktigt bra och i traven var det lite sisådär med det, han tog inte riktigt stöd på bettet vilket gjorde det lite svårare att ha en bra kontakt med honom. Men ju längre vi red desto bättre blev han! 
 



Kommentarer
Postat av: Lina ♡

Hejsan Linda!

Skulle du vilja göra en design till mig?

2013-03-17 @ 21:24:11
URL: http://linaoshandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin