3 mars

Efter att jag hade ridit T idag så for jag och Elin ut och red en liten sväng runt en slinga i skogen. Jag red en häst som kallas Vickan, en travhäst såklart då. Det gick iallafall bra och hon var snäll! Vi skrittade mest och travade bara några korta bitar då hästen som Elin red inte orkar så mycket ännu. 
 
Annars har det väl inte hänt så mycket idag, tog in Tristan efter att vi hade ridit och borstade han och så. Imorgon ska jag rida en liten sväng och jag hoppas då på att jag inte rider vilse, haha..
 
Bild från turen, jag sitter på den bruna hästen!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin