30 mars

Idag har jag precis som igår haft fullt upp, har varit igång sen halv 8 imorse med att mocka några boxar och sen har jag även ridit 4 stycken hästar. 
 
Jag började med att rida Coressa, ett arabsto som är 4 år tror jag. Hon fick gå runt slingorna och det gick väl bra. Jag red henne i alla gångarter men hon har inte sån jättebra kondition så hon blev lite trött mot slutet. Efter att jag hade ridit Coressa så red jag Inter. Han fick bara gå lite lugnt runt två utav slingorna och sedan 1 vända i backen. Han var som förra gången jag red han ganska pigg men ändå snäll. 
 
Efter det så red jag Linuz runt berget 2 varv, det gick bra och han var som vanligt fin och snäll. Det enda var väl att han var lite seg bitvis så vi båda blev lite trötta mot slutet. Avslutade med att skritta en sväng på Tristan barbacka och det gick bra, lät han bara lunka på så det var inga konstigheter! :)
 
Bild på Coressa från idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin