Ändrade planer

 
Det blev lite ändrade planer idag, jag for till stallt direkt efter skolan då det blev inställt med tandläkaren. Jag fick en ny tid nästa vecka så jag ska dit då istället.
 
I stallet gjorde jag inte så jätte mycket, jag borstade bara på Tristan och fixade iordning hans mat innan jag själv gick och åt. Hann med att gå in en sväng på Pegasus och kolla där innan jag for hem igen! Annars har det inte hänt så mycket mer idag, skolan var väl helt okej förutom idrotten då vi gick stavgång och jag tror faktiskt mina händer förfrös..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin