Dålig uppdatering

Jag har inte kunnat uppdatera sen i morse, men så är det ibland. Olle skrittades barbacka idag också, det blir nog bara skritt för honom imorgon också. Skrittveckor ärr aalldrig fel och speciellt inte för en ponny som har haft en senskada. Han har skrittat i 5 månader så en vecka lär han inte dö av.
 
Juste, vi var på travshoppen och köpte en väst. Hittade en som satt ganska bra även om jag inte är helt nöjd. Dom hade inte så mycket inne, men det duger :)
 
Nu ska jag sätta mig och skriva klart våran tid tillsammans som nog kommer imorgon!
 
Gammal bild på min lilla körv<3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin