Fredag

Idag började jag med att rida Tristan, jag red han runt en slinga som går runt berget och det gick väl helt okej. Han fick gå lite hårdare idag än igår, så i slutet tog jag en liten galopp men det kokade över lite i huvudet för han då så han blev ganska stressad men han lugnade ner sig ganska snabbt. 
 
Efter det så red jag Linuz, jag red han runt bergsslingan också och det gick bra. Han har så mjuk galopp och är inte alls som Tristan vilket är ganska skönt. Jag red han i alla gångarter och sen avslutade jag med att rida 2 galoppintervaller i backen. 
 
Till sist så red jag Vickan med Elin, hon hade lite brottom så vi red bara en kort sväng men Vickan var pigg och tyckte det var kul. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin