God morgon!

Nu ska jag städa mitt rum innan jag drar mig mot stallet. Olle ska få en lång skrittur barbacka hade jag tänkt, efter det ska jag stretcha honom ordentligt efter träningen igår. Samt massera ryggen och halsen. Bortskämd_ponny här!
 
Det är sjuk synd att jag inte kan vara med och tävla i vännäs nästa vecka, Sussi tyckte att jag skulle fara på den. Isåfall skulle jag hoppa en Ld, men den börjar på fredag kl 15 och det går bara inte. Så jag får vänta med hoppningen tills i maj helt enkelt. Det är ju dressyr på måndagen efter så.. :)
 
Ikväll ska jag lägga upp filmerna!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin