Hemma!

Eller jag kom hem för några timmar sen. Resan gick mycket snabbare hem än dit, fast nu behövde vi inte köra en omväg på 10 mil för att köra  runt en snöstorm. Sjukt skönt att vara hemma kan jag då säga.
 
Nu till en helt annan sak. Måste man ha vitt schabrak på dressyrtävlingar? För Olle passar verkligen inte i vitt eftersom att han är vit. Då ser han gul ut. Klassen jag kanske ska rida är lokal och jag vill verkligen inte ha vitt. Tror jag kör på brunt iallafall, haha gud vilket i-landsproblem...
 
Nu ska jag skärpa mig och lägga upp filmen från typ förrförra helgen haha!
 
 



Kommentarer
Postat av: Teddy ;)

Nej, man måste inte ha vitt schabrak på tävlingar ;)

2013-03-10 @ 00:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin